tisdag 9 juli 2013

Rudolph, step aside!

vid tangenterna: Jessica kl. 19:59
sunburn
Jag försökte skona er från att bli bländade
av min röda ton med ett smickrande filter. 
Herre min gud vad jag har bränt mig idag. Jag och Tina hängde på ringvägen mellan elva och två och hjääääälp vad min enda påstrykning av solskydd innan hon plockade upp mig helt tydligt inte var tillräckligt. Jag var förvisso medeveten om detta, men jag ställde såklart tillbaka spf:en på sin plats i badrumsskåpet av ren vana, trots att jag tänkte medan jag smörjde in mig att jag skulle ta med den i strandväskan. Håhåjaja. SJUKT HÄRLIGT är det med sommar och ledighet iaf! Nu jobbar jag bara ett litet pass 16-21 på fredag innan det är dags för ITALIEN!! AAHHHHH!!

Ju närmare vi kommer avresan desto mer separationsångest fr jag i vanlig ordning när det kommer till våra håriga bebisar. Herreguuuuud vad jag kommer sakna att ha Puff bredvid mig på kudden när vi snoozar på morgnarna! Jag överväger allvarligt att försöka smuggla med honom i mitt handbagage. Man får ju ha 10 kg, så jag har ju till och med 2 kg tillgodo! Hehee.





0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos