torsdag 4 juli 2013

Hög på livet♥

vid tangenterna: Jessica kl. 14:49

Jag, Julia och Matilda pratade om det när vi åt lunch för någon vecka sedan, hur Veronica Maggios "Satan i gatan"-album bara håller och håller. År efter år. Jag tröttnar aldrig på det. När någon av låtarna shufflas fram på min spotify så blir jag alltid påmind om hur bra de är. Om jag tröttnar på någon så är det bara för en stund, en kort period. Sedan kan jag trycka på repeat när de poppar upp i högtalarna igen.
De senaste månaderna så har "Mitt hjärta blöder" varit min favorit. Och egentligen så är det ju en ganska deppig låt, men den har ju inget ledset sound! Och för mig är den raka motsatsen - känner mig typ euforiskt när jag hör den. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos