tisdag 9 juli 2013

Nej sluta!

vid tangenterna: Jessica kl. 19:28
Det här inlägget skulle postas imorse, men jag råkade maila det till min gamla blogg istället, haha. Vet inte ens varför jag fortfarande har den mailadressen i telefonen!

Jag var med om något jobbigt i söndags. Mitt i frukosten så började de köra någon musikvideo med landslaget i damfotboll på Nyhetsmorgon. Det sjöngs och dansades och det var så fruktansvärt pajigt producerat alltihop - sång, dans, musikmixande och filmning - att man inte bara ville gömma sig bakom skämskudden: man ville kväva sig med den. Jag LED med tjejerna i videon. Det var som Ica-reklamen som går just nu (med en av fotbollstjejerna som ska vara sponsrad av Ica och tipsar om chips och läsk för att återhämta sig efter träningen) fast på riktigt. Jag ville klösa mig i ögon och öron för att slippa se och höra, men jag var som förstenad. 
Själva musiken fick Günther att framstå som ett musikaliskt geni. Det. Var. Traumatiskt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos