fredag 5 juli 2013

Fredagsmys!

vid tangenterna: Jessica kl. 14:37
Hurraaaa!! Det blev fredag till slut! Och det var precis så skönt att krypa ner under täcket vid tjugo över fem imorse som jag hade föreställt mig. ☺
Nu har jag tränat och druckit en Back on track-smoothie... och nu känner jag mig lite matt av tanken att jag måste STÅ upp i duschen. Varför har vi inte en sådan där flashig vattenfallsdusch med djungelljud (valfritt) och välgörande ljusterapi? Det tycker jag vi borde fixa. Ska skriva upp det efter en ny soffa på inköpslistan till vårt hem.

Ikväll ska Tobbis och Jens (och Rickard?) på ölprovning på Nynäs Bryggeri, så Jenny och smågodisarna kommer hit och har fredagsmys med mig! Det blir perfekt♥ Det kanske hindrar mig från att somna i soffan alltför tidigt, hehe.
DET SKA BLI SÅ SKÖNT ATT FÅ SOVA HELA NATTEN I VÅR SÄNG! Ahhhhhh!!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos