torsdag 4 juli 2013

Jomen heeeeej!

vid tangenterna: Jessica kl. 13:53
Det gör typ bokstavligt talat ont i mina ögon av sömnbristen just nu, haha. Men kroppen är ju en rolig mojäng alltså. När man sitter på jobbet och klockan är fyra på morgonen och man knappt kan bärga sig tills man får komma hem och krypa ner i sängen så är man så himla trött och skulle kunna somna på stället, i princip. Och så kommer man hem en timma senare och då tycker kroppen att man lika gärna kan fortsätta vara vaken. Oh well. Jag sov mellan 05.30 till typ kvart i tio. Men jag kommer nog kunna ta en liten tupplur sedan, vilket är bra. Något säger mig att varken jag eller Marcus kommer kunna hålla oss lika pigga natten som kommer som vi ändå gjorde inatt. Den som lever får se! (sa den vise mannen och strök  sitt skägg.)

Jag skulle behöva någon lite mer ordentlig lunch eller så nu, eller en plan för någon slags middag men min hjärna är totalt inkapabel att forma någon slags bild av vad detta skulle kunna bli. Och förresten blir jag trött bara av tanken att byta om till något annat än mina hemma-mjukisar och gamla t-shirt för att gå utanför dörren. Åhhhh jag vill ha mitt kööööörkort nu!!
Destination Gotland, sunrise, ferry, Nynäshamn


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos