torsdag 11 juli 2013

Det drar ihop sig.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:15
I övermorgon (!!!) bär det av till Rom! Galet. Det känns som om vi har planerat den här resan så länge att det nästan inte känns som på riktigt att vi faktiskt ska iväg nu. Hihii.

Jahaja... Jag hade tänkt lägga upp någon bild eller två från Lillys övernattning här, men min telefon stendog, så den är på laddning redan. Min telefon ja... För att göra en lång historia kort så ska den lämnas in på lagning inom kort, vi får se om vi hinner åka till Haninge (där närmaste 3-butiken lgger) imorgon eller om det blir efter Italien. JAG DÖR LITE INOMBORDS NÄR DEN INTE FUNGERAR KORREKT. Min älskade phoney, min högra hand, min extra hjärna. Wähhhh.

Oh well.
Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos