måndag 1 juli 2013

Det är måndag och det är juli.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:30
HEJ!
Igår bokade vi alla boenden och hyrbilen vi ska ha i Italien. DET KOMMER BLI SÅ HIMLA MOOOOJSIGT! Vi börjar och avslutar resan i Rom, men måndag till torsdag kommer vi att spendera på Amalfikusten och med att åka runt lite där. Vi har bokat boende på ett B&B som verkar så himla mysigt.
Herreguuud vad jag längtar nu. Det ska bli så kul att åka med Jenny och Jens också! (Hade någon sagt till oss för sådär 10-15 år sedan att vi frivilligt skulle åka på semester tillsammans så hade vi nog förenats i ett på den tiden sällsynt gemensamt skratt, skakat på huvudet och himlat med ögonen.)

Och så blev det juli alltså. Jag tycker alltid det är lite ledsamt på något sätt när juni tar slut. Jag gillar juni. Med det inte sagt att jag har något emot juli, dock! :D Speciellt inte i år. ☺
Högsäsongen på jobbet rullar igång på riktigt - på pappret - idag! Och det firar jag med att ha ett sådär halvtrist bokningspass, 15-21. Bara en avgång får plats där, 18.35-turen med den lilla båten. Moohhh. Fast å andra sidan så hade jag fått för mig att jag jobbade till 24, så när jag i lördags upptäckte att det bara var till 21 så blev jag jätteglad: Det var som att lura sig själv att man fått ledigt! Haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen för nu har jag slutat svettats efter mitt träningspass. ;D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos