torsdag 19 januari 2012

Idag är det torsdag och jag åkte skridskor till jobbet imorse. Fast utan skridskor.

vid tangenterna: Jessica kl. 16:56
HEJ VÄNNER!
Jag börjar bli trött på mörkret nu. Fram till jul och så är det mysigt, men sedan när man plockar undan ljusstakar, julpynt och allt så blir det bara så... mörkt. Ja. Och man blir så trööött. Trött, trött, trött. Jag behöver LJUS! DAGSLJUS!
Jag jobbar ju delat pass idag, så när jag slutade vid 12 så tog jag en lång omväg hem för att röra lite på mig och för att snappa upp lite av solens strålar. Eller vad man nu kan kalla det. Det hade börjat mulna så smått då.

Väl hemma har jag ätit lunch, sovit på soffan (mycket underskattad sysselsättning den här tiden på året), pratat lite med mamio i telefon och surfat runt lite. Annars väntar jag mest bara ut tiden så att jag kan få de där sista tre timmarna avklarade så att jag kan få gå på ledig helg sedan. 

Jag lyckades fånga lite dagsljus på bild! Wohooo! Bilden ser ju nästan lite vårig ut... Man kan ju alltid låtsas, right?

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos