måndag 11 februari 2013

Vitt ljus

vid tangenterna: Jessica kl. 10:46
cats in kitchen, light, bokeh, lumié photo app
Hej!
En ny vecka att ta tag i då. Jag är så kluven för den här våren, det är klart att jag längtar efter vår och värme men samtidigt så vill jag inte att tiden ska gå för fort, för jag måste kolla upp (vidare)utbildningar och dylikt, fatta lite beslut samt förstås göra så bra som möjligt ifrån mig i mina kvarvarande kurser på den här utbildningen. Vi vet ju alltför väl att det är så lätt att säga "jag har gått om tid, det är ju flera månader kvar" och sedan... POOF så är det april, ansökningar ska in och beslut för sommaren ska fattas. Gaaahhh.
Samtidigt så gäller det ju att finnas i nuet också, ta tillvara på tiden idag och bla bla bla sådant pretto nonsens fast som ändå bär på lite sanning förstås.

Veckan känns ju i a f lite rolig, med både semmel- och alla hjärtans dag!☺




(Sedan att min hals svullnade upp igen igår kväll och jag har lite feber igen idag, det kan vi ignorera för stunden för jag orkar inte vara sjuk mer.)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos