onsdag 13 februari 2013

Maria & Mindy

vid tangenterna: Jessica kl. 13:18

Åhh vad jag tycker det är mysigt med Maria och Mindys program! Det är ju liksom som att plocka de bästa russinen ur kakan som är Svenska Hollywoodfruar - men nu gillar ju inte jag russin så vi säger att det är som att plocka de ostigaste ostbågarna ur skålen - och inte behöva sitta och vara beredd på att se THE FACE OF CRAZY aka Gunilla stup i ett. Underbart. Jag håller med Josey om att det är lite som Simple Life, jag får samma härliga känsla av att se det. (Min kompletta samling av den serien på dvd är väl svaret på hur mycket jag uppskattar den. Säsong 3 och 5 är mina favoriter, "Interns" och "Goes to Camp". Den fjärde säsongen är de ju på varsitt håll eftersom de var osams då och det var bara inte samma sak. Nej. Nej.)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos