söndag 24 februari 2013

BRA HELG.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:01
Fredagskvällar eller lördagsmorgnar - jag kan inte bestämma mig för vilket jag älskar mest.

ÄNTLIGEN fick jag njuta av våld, hämnd, absurda mängder blod och underbara Cristoph Waltz (som dessutom var veckans guesthost på SNL igår kväll!) i Django Unchained. Vi skulle ju se den när den gick här hemma i Nynäs, men så blev jag sjuk. :( Blev varm i hjärtat när Tarantinos egna fulsöta fejs fick vara med i mer än bara en blixtsnabb cameo - och bli sprängd till en grop i marken av dynamit. Åh. Underbara man.
Jag har varit på extremt Tarantino-humör när det kommer till film de senaste månaderna. Samvetslös död utan närmare eftertanke (i många fall). Guy Ritchies filmer fungerar också bra i det syftet. För att sammanfatta det enkelt: Jag vill bara se romantiska komedier eller detta. Och, needless to say: Django var underbar och precis vad jag önskat och förväntat mig.


Denna plus en ljuslykta och en hög Malm-byrå var vad som kom med hem från Ikea.

 


Gonatt!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos