torsdag 6 oktober 2011

JAG VAR HELT CHOCKAD ÖVER STORLEKEN

vid tangenterna: Jessica kl. 22:23
... PÅ MIN KARAMELL-LATTE!
Jag brukar alltid ta te när vi fikar på Waynes. Då får man en mugg med te, no questions asked (utöver vilket te du vill ha). Så idag när jag skulle fatta beslut om en liten, mellan eller stor latte så tänkte jag efter lite och bad om en stor. Jag visste bara inte exakt hur STOR den stora latten var.
Hur skulle jag bäst visa det för er? Oh, detta dilemma!
Jag tog kort på min jättemugg med latte bredvid Jennys mellanlatte. Men kameran och vinkeln gjorde inte storleken rättvisa.
Jag försökte ta bild med min cheesecakebit som måttstock, men det funkade inte heller. (Cheesecaken såg bara pyttig ut istället.)
Till slut fick Jenny ta en bild på mig (där jag ser ut som ett riktigt fån) och min latte. Muggen är nästan (nästan!) lika stor som mitt huvud. Det hade räckt med bara latten som fika. Men god var den! :D Och min cheesecake också. Även om den kändes överflödig.

(Förlåt för den löjliga snuskantydande rubriken. Jag kunde bara inte låta bli.)
(Förlåt för ordet "snuskantydande" också. Det är inget riktigt ord as far as I know.)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos