lördag 1 oktober 2011

Tavelhyllor, garderober och krokar. Och sånt.

vid tangenterna: Jessica kl. 17:56
Hej igen!
Känns som om jag varit borta länge nu, fast egentligen är det ju bara 2½ dag sedan jag bloggade senast. Två heldagar på jobbet känns som två veckor snarare än dagar. Fast igår så jobbade jag åtminstone med Natha och det var mysigt! Min Nathalojz är finast.
När jag kom hem igårkväll var jag bara så sluuuut. Ni vet när man är sådär trött att man liksom är helt varm och mosig i hela kroppen. Vi tittade på det nya avsnittet av The Menthalist och sedan tvingade jag ögonen att hålla sig öppna medan jag spelade Dragon Age 2 i någon timma - jag hade ju längtat så efter det, haha. :)

Idag styrde vi kosan mot Haninge. Inte centrum, utan Port 73 samt Rusta och butikerna där. På Rusta höll de på att förbereda för JULPRYLAR:
Hur underbart??!! :D Lyckan. LYCKAN.

Väl tillbaka i Nynäs åkte vi och handlade varpå vi åkte och bytte bil hemma hos svärisarna. De ska resa bort i  en månad, så vi ska ha deras bil under tiden medan Tobbes kusin ska bo hos dem och ha vår lite mer väderbitna variant av Saab att tillgå. Nu är vi hemma och myslyktan är tänd. (!) Jag är återigen helt fantastiskt trött, men jag vaknade och kände att jag är lite ansträngd i halsen redan imorse så det kan vara något virus som drar ner mig lite. De kommer och går ju likt en Panaxiabil till apoteket. (Panaxia kör alltså mediciner. Jag hade inte vetat detta om det inte vore för att de brukar åka med våra båtar. Det slog mig att det kanske var ett lite väl internt uttryck, men bara för det kommer jag inte på något bättre.) 
Bilderna är tagna med min nya app Paper Camera som jag köpte idag.
Tyckte den var rolig! Tobbis hade en kollega som visade den igår och då var han förstås tvungen att tipsa mig om den. :) Klok kille. 15 pix på Android market. Finns till iphone också.

Är det något kul på tv idag? 
Det BORDE ha kommit ett nytt avsnitt Fringe om inte annat! ÄLSKAR när alla serier drar igång igen. ♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos