fredag 21 oktober 2011

HEJHEJHALLÅÅ

vid tangenterna: Jessica kl. 13:08
Jag gick runt Ringvägen. Med solen i ögonen! Och inte en enda liten vind utöver fartvinden när jag pw:ade fram som en OS-medaljör i gång (fast med mindre lustig gångstil). Bara kall, frisk luft och massa, massa sol. Vattnet var helt spegelblankt. Jävlar vad jag älskar att leva i närhet till havet. Som Ulf Lundell är jag. Nära haaavet vill jag booo! Fötterna bara flög fram - jag har ju spenderat varenda ledig dag den senaste veckan med att sitta i soffan och spela xbox, så utöver mina promenader till och från jobbet och några kortare besök på attract-bandet så har jag inte rört mycket på mig. Det var som om all outnyttjad energi hade luckrats upp i kroppen. Uuuuunderbart var det. Fast kallt om öronen.


Nu ska jag äta lite lunch och titta på ett avsnitt Glee. LATERGATER!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos