lördag 22 oktober 2011

Idag är det 2 veckor kvar tills flyttlasset går!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:38
Om vi längtar? Svar ja.
Och på tisdag är det en vecka kvar tills vi får lägenheten. Guuuud. Jag kan knappt tro att det är sant.

Jag har min "söndagshelg" den här veckan, för er som inte är insatta i vårt schema (det begär jag inte heller, kanske jag bör inflika) så betyder det att jag jobbar imorgon. Fast bara delat pass, tack och lov. Just nu känns det suuuurt. Jag viiiiill inte! Vill vara ledig med Tobbe.
Fast vi har haft en väldigt mysig dag idag åtminstone! Frukost i soffan, promenad i höstrusket, fika på hamnis med papio, Kerstin & lilltrollet, god middag och mys framför nya avsnittet av The Menthalist. Det kom inget Fringe den här veckan, de hade ett litet uppehåll. VAFAN!! Det är ju så spännande nu. Typiskt dem.
Men, uteblivet Fringe-avsnitt till trots så har det varit en mysig dag. Sådär som en höstlördag i oktober ska vara. Det krävs liksom inte så mycket mer för att jag ska vara nöjd.

Nu går jag och lägger mig. PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos