torsdag 20 oktober 2011

Fable: The Journey

vid tangenterna: Jessica kl. 20:18


Just när jag sorgset sa till Tobbe häromdagen när vi pratade efterlängtade spel (såsom Dragon Age 3) att "Det kommer inga fler Fable. Det var en trilogi" följt av ett VERY SAD FACE... ja, då hittar jag en trailer jag missat för... just det; Ett nytt Fable! Fast fristående, då.
Jag blir full i skratt när jag läser kommentarerna på youtube, dock. Det känns typ som spelvärldens fans är uppdelade i två olika kategorier: De som blir glada när det kommer uppföljare på spel och de som inte blir det. För att göra det enkelt och utan någon närmare analys what so ever. Ibland undrar jag vad de egentligen vill ha, de där surisarna. Är det ett exakt likadant spel som det första de vill ha? Men då kan de ju lika gärna spela om det?
Aja. Jag tillhör iaf den förstnämnda kategorin. Och det här kan ju bli intressant! Jag har saknat Albion.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos