söndag 9 oktober 2011

Hej igen, Söndag!

vid tangenterna: Jessica kl. 15:59
Hej!
Har ni en skön söndag? Det har vi. Bortsett från en besynnerlig människa som knuffade till mig på Kvantum utan att be om ursäkt (Tobbe gick bakom och såg hur hon tuffade på utan att bry sig om att jag råkade gå i vägen) så är söndagen mysig so far. :) Vi tog bilen till Kalvö och gick runt Alhagens våtmark innan vi åkte och handlade. Det är så frisk, fin luft nu. Älskar det med hösten.
Jag har gjort äppelpaj som vi ska ha till efterrätt senare (Tobbis hjälpte till med att skala och skära äpplen, jag ska inte ta åt mig heeela äran där) och så testar vi en ny grej med kyckling till middag. Får se hur det blir.
Jag vill inte att helgen ska ta slut! Vill-inte-vill-inte-vill-INTE! Jag har sovit så gott, pussats så mycket med min kille, skrattat så mycket med mina syskonbarn och gosat så mycket med katterna - jag vill fortsätta med det! Måste det bli måndag? Ouf.

Ett saligt hopkock av bilder från helgen:


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos