fredag 28 oktober 2011

Äntligen fredag. Igen.

vid tangenterna: Jessica kl. 14:41
Helloouu buddies!
Här sitter jag och dricker te och har ätit rostade mackor. Fina grejer det. So far idag har jag gjort lite smått, sprungit upp och ner till tvättstugan (näst sista eller sista gången... eventuellt kör jag någon runda i början på nästa vecka, ifall vi har samlat på oss mycket, humhum) och tränat. Måste dra igång träningen ordentligt nu igen, det har varit lite mycket xbox och lite litet med träning senaste månaden. Och det syns! Slarvtjej.
Puff håller koll på mig när jag tränar. Hjälper mig att stretcha och så.

Den här veckan har känts skitlång. Fast det är för att jag jobbade i söndags, så det kändes som om den började redan då. Det kom jag på nu. Jag är lite vilse i veckorna för tillfället. Men den här helgen och veckan som kommer - dem har jag aningens bättre koll på! Det råkar ju bara vara veckan jag gått och längtat efter sedan augusti. MEN alltså; först en lovande helg!:)


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos