fredag 7 oktober 2011

Preggersmage

vid tangenterna: Jessica kl. 20:01
Vi gjorde hemmagjord pizza till middag. Fredagsmys!!!
Det resulterar dock i en jätteballongmage för min del. Mamio.
Det är den veckan också, så jag känner mig som en vattenballong. Festligt.
Tobbe kollar på fotboll och jag har precis duschat efter att ha tagit en powenap med Puff vid mitt huvud. Känner mig laddad för fredagsmys 2.0 inom kort. Ett nytt avsnitt Menthalist ska avverkas, men först har jag gått med på att ge Terra Nova en till chans, så först ska andra avsnittet av det genomlidas. ( sparar det bästa till sist, alltså.)
Första avsnittet var waaay too cheesy för mig. Dessutom gillar jag i regel inte serier/filmer som utspelas i djungler (tror aldrig jag hyst sådan motvilja mot en serie som mot Lost, exempelvis) ooooch det där med dinosaurier känns... Lite gammalt? Åtminstone i actionsammanhang. Men jag vet inte. Det andra avsnittet kanske tar mig med storm?? Whoooaaaa.
Hoppas ni alla har en finelifin fredagskväll (som Flanders skulle uttryckt det)? Pusspuss!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos