torsdag 24 januari 2013

Torsdag torsdag imorgon är det freeedaaag (med "Friday"-melodin)

vid tangenterna: Jessica kl. 22:20
bild via weheartit

Hihiiihi. När man (läs: jag) väl börjar begripa mig på Photoshop Elements så är det svårt att sluta. Jag känner mig lite som när jag var yngre och man ville spela sitt nya tv-spel som man fått i julklapp eller födelsedagspresent, men man visste att det var bättre att gå och lägga sig så att man kunde få spendera hela morgondagen med det, och ingen (mamma, pappa eller Kerstin) hade något att säga till om (typ "du borde passa på att gå ut i det fina vädret!" - bah!) för den dagen är helig liksom. Så är det ju fortfarande när man har ett nytt spel! Hehe.
Ja, nästan så känns det. Är typ klar med uppgiften nu, så jag kan avsluta tidigt imorgon om jag vill! :) ... och inget oförutsett händer. Weheeeheee. Gonatt!♥


Imorgon är det FREDAG! *lycklig som ett litet barn*

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos