fredag 25 januari 2013

Fredagsshopping!

vid tangenterna: Jessica kl. 14:19

Jag firade att januaris räkningar är betalda med att klicka hem dessa två underbara ting från GreenGates vårkollektion. ♥ (: (: Jag vill typ ha ALLT därifrån, så fiiint. Dessutom har jag fått dille på mint-färgen i inredning sedan deras höstkollektion. Jag har typ alltid avskytt mintgrönt, men på allt utom kläder är det ju så FINT. Fint fint fint. Mmm. *tänker på min Bambi Mint-julkula och suckar längtansfullt, typ som Askungen i fönstret när hon tror att hon inte ska få gå på bal* 
Den här lattemuggen återställer siffran i min samling eftersom Tobbbis hade sönder en nu innan jul, men det är ojämnt redan. Två till ska vi ha iaf. Men det får vänta lite, för jag ska köpa Photoshop den här månaden (har testlicens just nu) och det är dyyyrt för min lilla studentplånbok (som förvisso inte är särskilt mycket mindre än min DG-plånbok... bara ett stillsamt konstaterande - but still).

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos