onsdag 30 januari 2013

Hej!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:56
Några saker bara, lite snabbt:

Jag önskar jag var en sån där händig DIY:are. Jag vill måla min blompedestal samt vår tv-möbel vita. Jag har färg och jag har penslar - men jag har liksom inte... Den rätta ambitionen (?).  Jag kan se mig själv sätta igång med projektet - för att sedan tappa tålamodet efter en halvtimma. Inte bra. När jag ger mig på sånt där själv så blir det oftast inte alls som jag tänkt mig och dessutom hafsigt gjort (jag är en typisk tvilling på alla sätt och vis).
Jag vill ha det som den här tjejen. Fast i Drömmis istället för en stuga vid havet. Men den viben liksom. Typ NU.

Jag blir glad varje gång jag kommer på att det är onsdag idag. Redan! Yay.

Jag var trött imorse. Jag och Puff låg och drog oss medan vinden och regnet huffade och puffade utanför fönstret. Jag övervägde faktiskt att ta min före-frukost-promenad på löpbandet, men gav mig ändå ut sedan. Duktigt va?! Måste klappa mig själv på axeln för det faktiskt. Hehe. När jag väl kom hem igen var jag dyngsur. Jag fick på allvar hänga in jackan i duschen, för den droppade så.

Nu ska jag duscha. Kul va? LATERS.

1 kommentarer :

Elin Sofia on 31 januari 2013 kl. 11:56 sa...

Fokusera på resultatet! :) Även om det är trist att måla ett tag så lär det ju bli supersnyggt.

Beach cottage var ju jättefint! Sidan gav mig en jättebra idé så nu har jag faktiskt själv börjat styra upp ännu ett projekt! ;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos