lördag 5 januari 2013

Årets första vecka genom Instagram.

vid tangenterna: Jessica kl. 17:24
HEJ!
Hahaha jag ber om ursäkt för mina för tillfället ständiga kollage. Nu är vardagen snart här igen som om julledigheten aldrig hände och då blir uppdateringarna lite mer "normala"... skulle jag tro. Heeehhh. Vi har en skön lördag här hemma, på dagen var vi ute och åt lunch på Subway (lördags-tradition) och gick en sväng i kylan. Sedan gick vi hem och hämtade bilen och handlade på Kvantum. Det var anmärkningsvärt tomt både i centrum och på Kvantum idag, vi började undra var alla höll hus. Mystiskt.



Igår plöjde jag tre filmer på raken, för övrigt. Först såg vi på "The Campaign" tillsammans, den var helt okej tack vare att Zach Galifinakis (killen vars namn man aldrig är säker på att man uttalar korrekt) eller vad han nu heter inte var så jävla vidrig som han brukar vara (i typ Baksmällan-rullarna och Due Date - han MÖRDADE den för mig! Trodde inte det var möjligt när Robert Downey Jr hade huvudrollen, men Zach är undantaget som bekräftar regeln). Sedan ville jag se "Mansfield Park" som gick på tv. Det var inte Tobbe så sugen på, nej. Det kan jag förstå. Killar har en tendens att inte uppskatta Jane Austen som man bör. ;) 
  När den var slut flipprade jag runt och hamnade till slut på Viasat Family där "Soul Surfer" precis hade börjat. Jag fastnade framför den och efter en stund gjorde Tobbis mig sällskap också. Åhh, det var en feelgood-film om något, blev så lycklig av den! Det är (den verklighetsbaserade) storyn om surfproffset Bethany Hamilton som förlorar sin ena arm vid en hajattack och hur hon vägrar ens tänka tanken att det skulle hindra henne från att bli bäst. Se den!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos