måndag 7 januari 2013

It´s time to begin, isn´t it?

vid tangenterna: Jessica kl. 13:41
Lämpligt nog så kom min kurslitteratur till Digitalt skapande idag. Vi kommer att använda den i båda kurserna (jag läser första nu och uppföljningskursen innan sommaren), vilket gläder mig. Inte bara för att det betyder att jag inte behöver lägga ytterligare 400 bananer på ännu en en bok utan även för att boken verkar grym! Jag blev så glad när jag slog upp den, så snygg och inspirerande! Och ja, det vore väl fan annars med tanke på att det är just vad den handlar om: Att framföra ett budskap snyggt med hjälp av bild och text tillsammans. Hehe. Är sjukt taggad på den här kursen! Dessutom fortsätter jag med webbutvecklingen (fortsättningskursen) och eftersom jag fick A i den första så känns det extra taggat med den med:) Weeeeeee!


Dessutom så innehöll paketet en liten present till mig själv (känns som att det har blivit mycket sånt nu, but still, haha)... ;) Har verkligen varit sugen på den här boken sedan jag hörde om den första gången och det är alltid roligt med lite ny inspiration. Det här blir min bibel framöver! Bra övningar och god mat (och snygga brudar) - bra grejer.

Bodylicious av Sofi Fahrman och Julia Fors

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos