måndag 21 januari 2013

Helgen i 4 bilder:

vid tangenterna: Jessica kl. 13:31
babyboy, el coto white wine, walking home in snow by night, my love
Ett: I lördags firade vi Bengt och Elsie som hade fyllt och fyllde år. Huvudpersonen blev ju dock lille Wille;)
Två: Efter kalas så gick jag vidare hem till Simsim där jag drack vin med the usual suspects.♥ Dock så tog jag det lugnt, för jag kände mig så trött (vilket ju berodde på att jag höll på att bli sjuk igen, förstod jag igår).
Tre: När jag gick hem vid 01.30 så snöade det och allt var tyst utom det höga knarrandet av mina steg i snön.
Fyra: Igår firade vi papio som ju fyllde i torsdags. Jag lyckades fånga min gosing på bild när han inte var beredd (läs: inte gjorde fåniga miner;) Weeee.♥

Vi hade tänkt gå och se Django Unchained igår, men jag var så slut efter att vi varit på hamnis så vi ska ta det på tisdag kväll istället. LÄNGTAR. DEN LÄR VARA GRYM. (ja, enbart caps medvetet)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos