onsdag 30 januari 2013

Förena nytta med nöje

vid tangenterna: Jessica kl. 15:05
Medan jag övar på att få bättre koll på funktionerna i Photoshop så gjorde jag ett litet sommarkollage för att muntra upp mig lite, jag känner mig lite deppig idag. Tror det beror på vädret:(
En grej som jag verkligen måste bli bättre på är att fotografera mina vänner!!! Kollar man igenom mina bilder så verkar det ju typ som att jag inte träffade - träffar - någon utanför familjen, typ. Men det vet jag ju att jag gjorde - och gör. Jag är bara för upptagen med att umgås för att ta bilder:( Note to self: Sluta vara social mot den du umgås med och ta bilder på henne/honom istället.
Summer 2012, collage

GAH, älskar verkligen mina runda solglajs från Whitney Port/BikBok!!! 
Längtar efter att ta fram dem igen.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos