onsdag 9 januari 2013

Halvvägs till helgen♥

vid tangenterna: Jessica kl. 15:39
Hej hej, hoppas onsdagen behandlar er väl. Min började lite sådär småsurt när jag gick ut på min morgonpromenad och kunde konstatera att alla gångvägar var plogade, javisst! - men inte sandade. Arggghhhh. Hur lätt är det att sträcka ut i en bra pw då? Man är som fucking Bambi på hal is. Sedan, som the cherry on top så fick jag djävulsk skoskav :( Jag menar, jag har ju inte använt mina vinterstövlar på typ 4 dagar, fullkomligt logiskt att få skav av dem då. Right.
Så från hamnen och upp över centrum och hem så fick jag typ stanna med vad som kändes som varannan meters mellanrum för att försöka få stöveln/foten i ett läge där det inte gjorde så satans ont. Nu har jag plåster både på sidan av foten och på hälen:( Wääähh.

MEN trots att den kanske började lite sådär halvbra så har det varit en bra dag ändå! Mitt bokpaket från cdon kom med brevbäraren som plingade på dörren imorse (tycker det är så fint när de gör det, istället för att bara skita i att lämna paketet och ta med det tillbaka så att man får en avi dagen därpå istället), så jag kunde äntligen ta tag i webbutvecklingen och mitt eleven-paket kom. Plus att de hade mogna avocados på konsum + att det var halva priset på dem den här veckan. BARA EN SÅDAN SAK!
Hehe.

Jag dricker min 48:e (typ, bara milt överdrivet) kopp te för dagen och ska nu fortsätta med min css-kod.
Förresten, hur skönt är det inte med onsdag? Bara torsdag kvar tills man kan ladda för fredagsmyset :D
Pusssssss!

workingspace, glass of water, a book about css, a laptop with a desktop-background of pink roses and a cup of tea.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos