söndag 29 januari 2012

NUUUUU är vi hemma igen!

vid tangenterna: Jessica kl. 01:38
Åhhhhhhh, aldrig har det väl varit så skönt att trilla in genom dörren till Drömmis som nu inatt. Drygt 6 timmar senare är förväntat och med betydligt större vetskap om Amsterdams flygplats shoppingutbud och geografi än jag hade velat ha och behövt. Vårt flyg från Liverpool var försenat, så vi missade vårt transfer till Arlanda i Holland och fick ofrivilligt spendera lördagen där.
Det enda som saknas nu är Lizzie och Puff - eftersom vi kom hem nyss så fick de stanna en natt till på Hamnis - och jag saknar dem SÅ MYYYCKET! Alltsåååå!

Helst av allt skulle jag vilja ta en dusch nu, men jag är för trött. Det får lov att vänta till imorgon. Men då jävlar ska jag DUSCHA THE SHIT OUTTA THIS DUSCH! Med alla mina nya produkter, whoooaaa! Och jag kommer kunna tvätta håret ordentligt utan att stå och trixa under en sån där dusch som sitter fast i taket! Åhhhh. Älskar vårt hem.
Borta bra men hemma bäst. (I synnerhet när det är vårt hem. Som ju är världens bästa.)
Sedan ska jag dricka te och lattes i mina nya muggar från Disney Store och Starbucks och vifta på tårna i mina tofflor eller sockor från Primark.
Ja, ni hajar grejen. I´ll tell you all about it, men inte nu.
Nu vill jag ta bort det här sminket som suttit på alldeles för länge och ge min hud lite terapi efter alla timmar i taskig flygplans- och flygplatsluft. Ugh.
PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos