tisdag 31 januari 2012

Liverpool-mixtape (De små, men viktiga detaljerna)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:10
En sån där rolig turistbuss som åker både på land - och, som synes, i vatten.

Beatles!!:D För att föreställa ett musikaliskt geni så ser dockan inte särskilt smart ut...

Spegelblankt vatten utanför hotellets frukostmatsal vår sista morgon på plats.

En sådan här vill jag ha!!! (alltså själva apparaten som gör youghurt, inte bara påsarna med youghurt-pulver)

Brittiska magasin, cola light i hotellmugg och Tobbes gamla favoriter Hula Hoops (eller HOLLA HOPS som han säger, hahaha . . .).

Gaaaaah. Kan inte titta på den här bilden utan att typ få svåra begär. En skinny caramel macchiato... av de x antal jag förtärde under resan. Inte för att det syns på något vis, men det här är det Starbucks som är helt tillägnat Beatles, vilket man äntrar när man har avslutat rundturen på Beatles-museet.
Den här dagen (dag 2) hade jag så sjukt ont i huvudet till och från, tror faktiskt att det var någon slags migrän. Jag fick som anfall då det kändes som om pannan var gjord av metall och någon satte en superstark magnet mot den, typ.
Om man mår så illa att man knappt får i sig sin Starbucks-muffin, då är det illa liksom.

Cheesecake från dag 2, en italiensk restaurang vi åt middag på. Mycket god - men såhär i efterhand tror jag att den godaste cheesecaken jag förtärde var på The Philharmonic!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos