onsdag 18 januari 2012

Men för helvete.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:11
Är det något som kan få mig att ruttna och balla ur totalt så är det när min dator inte samarbetar med mig. På senaste tiden har min stationära blivit såååå jäääääävla seeeeeg. Jag orkar inte!
På samma sätt som magsjuka är en romantikdödare så är en laggande dator en bloggdödare. För oavsett hur inspirerad man än var när man satte sig vid burken så är det enda man har i huvudet efter en halvtimmas outhärdligt tuggande, svirrande och "- insert valfritt program- (not responding)" hur mycket man hatar... just det: laggande datorer. Fan vad arg jag är. FAN DÅ! RÖV!

Men annars har jag haft en bra dag. Imorgon har jag delat pass, sedan går jag på helg. Det ska bli skönt. Och på fredag ska jag och Jenny på bio! På "My week with Marilyn". Yaaaaaaay!
bild via google

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos