söndag 22 januari 2012

The cat in the mirror - whoooaaa

vid tangenterna: Jessica kl. 23:20
Jag tog lite bilder häromdagen för att jag tänkte visa er lite mer hur det ser ut numera i Drömlägenheten. 
Data/gästrummet är ju då det som är minst strukturerat, men det är ändå inget direkt KAOS liksom. Bara lite kokböcker som väntar på att få hyllor uppsatta och ett LACK-bord som har en tillfällig plats (fast Lilly tycker att det + pallen som ni ser under gör det till en bra pysselhörna för henne och Jolene, vilket ju faktiskt är en bra idé). Anyways så kommer det inte just nu, de där bilderna alltså. Jag tyckte bara att ni kunde få se den här bilden för den är lite festlig när man ser Puff där i spegeln.
Titta bara på honom.
Det ser ut som om han ser in i din själ. I DIN SJÄL.
O-M-G. Nästan lite läskigt.

...
Vad ser du därinne, Puff? frågar jag.
Han svarar: En enhörning.

Då vet ni.

2 kommentarer :

Henrietta/Etanol sa...

är det en guldspegel jag ser? har varit på jakt efter en sån ett tag, var har du hittat den?

Jessica on 23 januari 2012 kl. 19:18 sa...

Det är tyvärr inte en guld, utan en bambu... som jag planerar att måla vit, har bara inte kommit dit än. Nu när du säger det kanske jag faktiskt borde måla den i guld istället?
Den är köpt på en affär här i Nynäs som säljer både nytt och gammalt - spegeln är av det senare alternativet, dessvärre. =)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos