torsdag 8 december 2011

Längtar hem.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:32

Guuud, kan inte den här dagen bara springa iväg nu?? Längesen jag kände mig så desperat efter att få gå helg!
Jag stannar hemma i helgen, inget Visby alltså. Det kommer säkert svida lite att se båten åka iväg där utanför fönstret på lördag fm och veta att ett helt gäng goingar är ombord, men vi har lite annat att pyssla med - jag måste  verkligen komma igång med julklappsinköpen, en ny omgång lussebullar ska bakas och lägenheten har helt plötsligt slutat vara sådär härligt superstädad som den var när vi flyttade in, så den kräver lite extra omvårdnad och kärlek. Dessutom har Lilly dansuppvisning och mutti kmr till Lisö! Så det blir en höjdarhelg ändå, det tvivlar jag inte på!:)


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos