fredag 16 december 2011

Fridaymus

vid tangenterna: Jessica kl. 23:27
Hej hej hemskt mycket hej! Eller kanske snarare God kväll. (?)
Hade en förhållandevis lugn och mysig dag på jobbet idag. Det blev lite intensivt på kvällsavgången, många som skulle gå över landgång - men iiinget som inte jag och Halina kunde hantera, förstås. ;) I övrigt: Mycket lugn dag. Morgondagen får gärna fortsätta i samma anda vad mig anbelangar. Och söndagsavgångarna.
Så lugnt som möjligt vill jag ha det innan jag loggar ut mig sista gången inför semestern. :D

Kvällsavgången var dock som sagt lite rörig, så det var skönt att få komma hem och bara dö lite i soffan med min prins... som hade köpt lite naturgodis till mig. ♥ Och så en kopp te till det. Och Big Daddy på 7:an. En alldeles utmärkt avrundning på en jobbhelgsfredag. Det ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon, för jag har varit så djävulskt trött de senaste morgnarna... och dagarna. Håller jag mig inte uppe och igång så kan man lita på att jag somnar till på soffan med Puff vid min sida (inträffade senast i onsdags). Det är mycket nu, hehe.

På tisdag kommer Elin, Jossan & Lina hit för vår traditionsenliga Glöggkväll. Åhhhhh, jag längtar som en gnuuuu! Glöggis i Drömmis! Hahaha. Ni hör ju. Kan inte bli annat än fantastiskt.
Jag försöker komma på när den här traditionen startades. Om det var i ettan eller tvåan på gymnasiet (för mig och Lina då, de andra är ju bebisar och ett år yngre)? Jag troooor tvåan. Jossan? Har du koll? Så när blir det...? Julen 2003. Jesus. (föddes på julafton, just precis.)

Nu ska jag surfa runt på lite mysiga webshopar innan jag ska ramla i säng. Gonatt!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos