lördag 3 december 2011

Mina renar.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:40
För två år sedan, den första julen på Estö, så köpte jag en 2-pack med silverglittrande renar på Jysk. Jag var klart inspirerad av några liknande från Åhlens som jag inte lyckats lägga vantarna på (men jag ser nu på hemsidan att de finns i deras sortiment även i år!!!) och var mycket förtjust i mina renar. Det är jag fortfarande! I torsdags hittade jag återigen dessa renar på Jysk - den här gången fanns de även i rött. Så jag slog till på ytterligare två i silver och så två i rött glitter. De silvriga är fortfarande i lådan i väntan på att en bra plats ska dyka upp, men de röda har redan fått ansluta sig till pyntkavalkaden här hemma.
Anyways: Jenny retar mig för mina renar. Hon ser inte alls deras glittriga charm och snälla små korintögon. Men jag står troget vid mina renars sida. De glittrar och glimmar något alldeles förträffligt. Adolphson & Falk skulle bli stolta!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos