söndag 25 december 2011

☺God jul!♥

vid tangenterna: Jessica kl. 13:57




Här får ni en skymt av min klänning med julstjärnor på;)
Hade ni en bra julafton? Underbar, fantastisk och mättande? Strålande, glimrande och fylld av skratt? Jag hoppas att ni hade det. Det stämmer in på min dag i alla fall! Såpass bra att jag inatt när vi slutligen gick och lade oss mådde så fruktansvärt illa att jag inte kunde röra mig och blev livrädd att jag fått kräksjukan. Jag lyckades proppa i mig några alvedon och vitpepparkorn (jag tror på den grejen - hälften, eller hela effekten hänger nog på just det om man tror att det funkar eller ej) och sedan var det bara att försöka somna - och när jag vaknade imorse mådde jag mycket bättre. Det var inte kräksjuka. Det var bara vanligt, dödsyndigt frosseri. Forgive me, Jebus!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos