onsdag 21 december 2011

Jag och Ernst är såhäär tajta. (jättetajta)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:33
Såhär har jag sett ut ikväll när jag har luffat runt här
hemma och haft det bra. Bara fyi.
God kväll buddies!
Kollade ni på Jul med Ernst förut? Hans knäck med citron och flingsalt såg galet god ut. Fast efter idag orkar jag tamejfasen inte göra mer godis.  Nu fåre va!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Jag älskar Ernst! Vilken underbart karismatisk man! Man vill ju bara ge honom en kram och be honom visa hur man gör en julbock av glasspinnar eller nåt.
Jag tycker verkligen att han borde få bli den stående julvärden på SVT. Vilket år var han det? 2007?
  . . . [paus för googling]
Nehe, det var tydligen 2004.
  [paus för chockad tystnad]
HUR ÄR DET MÖJLIGT? Sju år sedan??? Jag fattar ingenting.
Men kolla vad mysigt, HÄR kan man kolla på det. Kolla. Kolla bara. Åhhh vad mysigt. Visst skulle han bli en enastående "ny Arne"? Javisst.




Såhär tjusiga blev mina polkabräck förresten, på tal om godis tidigare i inlägget:
Burken blev helt immig när jag tog den ur kylen - det är varmt här hemma...
Jag blev riktigt nöjd faktiskt, jag hade inte räknar med att lyckas med dem, typ. Det var så simpelt att det var helt möjligt för mig att lyckas med att misslyckas, om ni fattar vad jag menar. Men det gjorde jag inte! Och både dessa och ischokladen fick tummen upp av Tobbe. Han gillar inte ingefära, så att han gillade chokladen var verkligen ett bra betyg. :) HELL YEAH, BITCHES!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos