söndag 28 augusti 2011

Whaaaat

vid tangenterna: Jessica kl. 23:24
Var tog helgen vägen?! Den gick alldeles för fort. Som vanligt, förvisso. Men den här tog nästan priset. Jag borde redan ligga till sängs för jag börjar sju imorgon, men jag var trollbunden av Dragon Age fram till nu, när Puff hoppade upp i soffan och tittade på mig som att "Hallåå, borde vi inte gå och lägga oss??".
Så sant, så sant. Jobbar bara till 14 imorgon, så kan spela på eftermiddagen där ju. Hehe.

För övrigt så är spelandet ett bra sätt att få mig att tänka på annat än flytt, inredning och diverse "att göra"-grejer (som självklart är flyttrelaterade, allihop) just nu. Guuuud, kan det inte vara oktober nu åtminstone??!! Längtar så sjukt mycket.
Ohhh well. Nu säger vi väl god natt då och så avslutar vi även denna helg. Må nästa, som är jobbhelg, gå lika fort! ;)

P.S: Vi fikade faktiskt på balkongen idag med! Solen hade ju sina strålande stunder. :) D.S

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos