onsdag 24 augusti 2011

O M G

vid tangenterna: Jessica kl. 22:43
Imorgon är det den 25:e. Den dagen är ju alltid en bra dag. Dessutom jobbar jag bara 09.00-12.00, sedan går jag äntligen på efterlängtad heeeeelg. Är så sjukt trött. I hela kroppen.
Jag tror jag ska beställa två böcker imorgon, för att fira lägenheten och livet och helgen och allt sånt.
Böckerna?
* Husmorsornas "Fredagsmys"
* Maria Montazamis (och Ulf Elfvings) "Välkommen hem till Maria Montazami"
De måste ju finnas på mina kokbokshyllor i vårt nya kök. Såklart.
Här är en annan av Husmorsornas böcker, "Kärleksmums", som jag köpte på Gotland. Fin att titta på och i!

Jag har spenderat nästan två timmar på att försöka besegra en boss i Dragon Age nu ikväll. Jesus vad jag har varit arg. Uppgiven. Förbannad. Vansinnig. Gråtfärdig. Det GÅR bara inte. Helt stört.
Känns inte bra att stänga av utan att ha klarat den, men jag kände att jag skulle bli dum i huvudet om jag dog en enda gång till. Imorgon är jag på´t igen. Om jag så ska gå tillbaka hela [jävla förbannade] vägen för att komma till ett ställe där jag kan byta party-medlemmar och samla healingprylar. Mhmm.

Nu mina vänner tänker jag gå och lägga mig. Fast först ska jag stänga balkongdörren. De kalla augustikvällarna smyger sig på. :) ♥ Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos