fredag 26 augusti 2011

Men om jag inte vill läsa om Gods och gårdar eller strikta, kalla lägenheter då?

vid tangenterna: Jessica kl. 23:24
Ohhh, jag som hade sett fram emot att botanisera i inredningsmagasin! Inte ett enda blev jag sugen på att plocka med mig till kassan när jag stod och inspekterade - det väldigt breda - sortimentet i tidningsstället. 
Antingen så var det fokus på Herrgårdar och Gods, typ (!!???) eller så var det kala, deprimerande och "trendiga" lägenheter med konstiga planlösningar som höjdes till skyarna.
Men om man inte ska bo på en 200 år gammal herrgård och inte vill ha en våning som ser ut som en industrilokal, vart ska man vända sig då? Jag ville ha något mer att bläddra i än mina älskade Isabellas, men än så länge tycks utbudet av Shabby chic-inspirerade magasin vara ganska glest här på hemmafronten...:(

2 kommentarer :

Elin on 27 augusti 2011 kl. 14:44 sa...

Den bästa inredningstidningen alla kategorier är Drömhem och trädgård. :)

Jessica on 27 augusti 2011 kl. 15:09 sa...

Är den det??!! Jag stod och höll i den idag! Men jag kom hem med Allt om Kök & bad och Hem och Antik istället, hahah. Men då får det bli den nästa gång!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos