tisdag 9 augusti 2011

Jag och The grey wardens.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:44
Det är sjukt hur fort tiden går när man spelar tv-spel. Jag tänker att jag ska spela i typ 40 minuter, "bara göra den där grejen, bli klar med det där quest:et" och vips så har det gått två timmar. Knasigt.
Förresten fattar jag inte hur jag fortfarande kan sitta upprätt med tanke på hur trött jag var imorse på jobbet. Men bortsett från en liten powernap i en datastol mellan 07.30- och 10.50-avgången så har jag varit up and going sedan 04.40 idag. Ganska starkt jobbat, måste jag få säga. Joråsåatteeehh.
Nu ska jag nog trots allt stänga av Dragon Age för idag och krypa ner i sängen och kolla på Scrubs, det börjar nu.
Imorgon får jag soooova. Wihoooo:0:):)
Skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos