måndag 22 augusti 2011

Vykorts-Visby

vid tangenterna: Jessica kl. 23:24


Satt bara och bläddrade igenom bilderna från Visby och slogs lite av den där jäkla lilla stadens förträfflighet. Utsikten och miljöerna. Den oändliga horisonten. (KRÄNKU.) Överbefolkningen av stekare sommartid till trots så är det oerhört svårt att motstå den där stan. Känner mig faktiskt lyckligt lottad ändå som har förmåner och möjligheter att åka dit egentligen när fan jag vill. En av de saker som ger jobbet pluspoäng.
Nästa gång vi ses, Visby, blir nog i september. Och då tar jag med mig Natha!

2 kommentarer :

Yosofine on 22 augusti 2011 kl. 23:39 sa...

Jag bor här på ön och ibland glömmer man hur fint det faktiskt är! =) Fina bilder!

Kram

Jessica on 26 augusti 2011 kl. 22:22 sa...

Det är ju så, det kan vara lätt att ta saker för givet. :)
Kram!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos