söndag 7 augusti 2011

Regn. Och mys.

vid tangenterna: Jessica kl. 11:03
Mamio vad det regnar nu. Men det behövs väl, har varit torrt i några veckor nu. Det borde råda bot på eldningsförbudet, åtminstone några dagar kanske?
Inte för att jag hade tänkt göra upp någon eld, men ändå.

Vi ska på lägenhetsvisning idag, spännande spännande. :):) Fan vad jag längtar efter att planera flytt... fast jag blir lite ledsen av tanken att flytta härifrån, vår första lägenhet liksom. Men, som sagt, väldigt roligt att planera flytt. Vore underbart om vi lyckades haffa en lägenhet vi gillar och flytta innan jul. Mmm. 
(... jag längtar till jul. I måndags när jag kom tillbaka till jobbet lade jag in semesteransökan till julveckan och mellandagarna. Haha.)
Jag behöver sätta i en toning i håret, det har runnit av så jäkla mycket färg - vilket var väntat eftersom det inte finns något pigment för färgen att fästa i när man haft så blekt hår som jag. Har en toning hemma, men har inte orkat fixa med det de senaste dagarna. Får se om jag pallar idag;) 

2 kommentarer :

Anonym sa...

vad ska ni titta på för lägenhet? :)

//natta

Jessica on 7 augusti 2011 kl. 14:41 sa...

En trea borta vid Kullsta. Kan länka på fejjan;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos