onsdag 31 augusti 2011

Alla mina hjärtans dag.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:19
Lilly med mormor (aka mutti).

FÖLSEDAGSBARNET med världens finaste Jolene.

Mutti, mormor (min & Jennys, alltså), Bertil & Jolene.

Underbaraste Berra!

Teatime!

Hejhej, här är jag ja.

FÖLSEDAGSBARNET igen. Och Jolene, igen!
Min bästabästa gosunge.
Vips! Så var sommarens sista officiella dag förbi. Jag tycker att det känns så. Sommaren börjar på allvar när jag fyller år den 29:e maj och avslutas 3 månader senare med Jennys födelsedag den 31:a augusti (ja, idag alltså). Dessutom är ju september en höstmånad, ingen mening att förneka det.
Dagen har i alla fall varit härlig på alla sätt och vis. Mycket skratt, bus och ätande. Hihi.
Min fina, fina syster. Du förtjänar allt magiskt och förtrollande i livet.♥

Mina ögon är så trötta, så trötta och mina käkar gäspas snart ur led. På det så är jag dessutom JÄTTETORR om läpparna. Inte okej. Läggdags.
Och så har jag för övrigt Over Night Success-patches i fejset. Spännande. Får se om de gör någon nytta imorgon!
Men alltså. Läggdags. Jovisst.
Tack för en jättefin dag Jenny - och resten av min underbara familj!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos