måndag 29 augusti 2011

Bilder med mer känsla än motiv

vid tangenterna: Jessica kl. 23:15
Den här bilden kommer jag alltid bli lycklig av. Det spelar ingen roll hur trött, rödögd och mosig jag ser ut - det där leendet är fastklistrat i hela min själ sedan den dagen. 
Ni ser den där pärmen som jag kramar som om det gäller livet? Som en baby?
Det är pärmen med våra underskrivna kontrakt för Drömlägenheten.
Och skälet till att jag överhuvudtaget tog fram mobilen och skulle ha en bild var för att jag ville föreviga ett av mina lyckligaste ögonblick so far i livet. Med prinsen vid min sida. (Love you.)

Den här bilden säger väl egentligen ännu mindre än den första, hahaha.
Här ser ni iaf Irene, Bea & Sofia. Med på mötet men ej med på bilden var även Tessa, vår terminalchef.
Den här bilden är från dagen innan den ovanför. Det vill säga; Timman efter att vi vunnit budgivningen. Och vi hade möte med vår Övningsgrupp och jag fick anstränga mig för att fokusera på nya ISPS-områden och planering av utrymningsövningar för i mitt huvud var bara ett enda lyckligt surr.
DÄRFÖR blir jag så glad av den här bilden. Hahaha.♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos