onsdag 17 augusti 2011

Tankesnurr om tid. Tiden.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:13
Jag undrar när tiden kommer börja rusa fram? Till flytten, alltså.
De närmaste veckorna känns det som den kommer att krypa fram i slowmotion. Men när börjar den gå fort? När kommer paniken över de allt längre "att göra"-listorna att krypa fram??? 

JAG VILL VETA! Gud vad jag önskar att man kunde snabbspola tiden ibland. Susa förbi det där tråkiga med att flyttpacka och städa och släpa ner för alla trappor här och upp för alla trappor där (vi ska bo högst upp på 4:e våningen utan hiss - jag kunde inte bry mig mindre utöver just inflyttningsfaktorn dårå) och bara SWOOP! så står vi där i lägenheten och har målat om det enda rummet vi tänkte ändra lite på och bara är KLARA. Bara har det roliga kvar; att plocka upp och göra fint.
Det vore fint det. Fast flyttförberedelser har sin charm, de med. Typ. Vi flyttar åtminstone inte i sommarvärme och skyhög luftfuktighet den här gången! Yay!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos