fredag 5 augusti 2011

Underbara dagar.

vid tangenterna: Jessica kl. 00:00
Inget får en att uppskatta lediga kvällar och dagar som några ordentliga morgonpass på jobbet. Hehe. 
Åt middag på Freja ikväll med Lina, Maria och Hanna och det var så mysigt!! Jag gillar den här delen av sommaren lite mer för varje år som går; De svala kvällarna och den där speciella doften av augusti som följer med mörkret och de lägre temperaturerna.
Jag hör hur några verkar ha en halvhjärtad fest i närheten och spelar Hoffmaestro. Fan vad jag hatar Hoffmaestro. Men ändå är ljudet av dem på avstånd eller i rummet intill på en efterfest något som jag kopplar samman med sommarnätter. 
Min gosing både körde mig för att möta tjejerna och hämtade mig vid Freja senare. Finaste. Jag sov en stund på soffan innan, så jag var faktiskt någorlunda pigg när jag mötte dem. Skippade alkoholen och drack cola light istället, det hjälpte nog också till att hålla energinivåerna uppe. Jag åt fisk- & skaldjursgryta med vitlöksbröd och aoli, den var faktiskt oväntat god (haha, låter bra). Mycket nöjd. Och eftersom jag sparade in kalorier på alkoholen så tog jag kladdkaka till efterrätt också. Livet är en fest! ;)
Nu ska jag diska min chokladmugg här och därefter gå och borsta tänderna. Ska bli sjukt skönt att inte behöva gå upp 04.20 imorgon! :):):) GONATT!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos