lördag 27 augusti 2011

TIPSLÖRDAG

vid tangenterna: Jessica kl. 15:56
Jag blev kär idag! I den bästa concealern EVER.
Jag har stått med den i handen ett antal ggr men så har det alltid slutat med att jag inte köpt den? Ohh, silly me! Köpte den igår och idag invigdes den. Det sa bara SWOOP! och så var de mörka ringarna borttrollade. Hur underbart?
- MYCKET.
Det bästa är ju dessutom att den finns typ överallt! Köpte den på Kvantum. Det är bra. Lugnande, liksom.;) (Förresten, egentligen borde jag väl inte skriva detta för då SYNS det ju ännu mer... Men - i synnerhet om ni förstorar bilden - försök ignorera vårt dammiga handfat, haha!)

Måste tipsa om mina fejvosar när det kommer till rengöringsprodukter också. FORMULA 10.0.6 is the shit!
Jag har haft deras daily scrub (One smooth operator) och dagkräm (Seriously shine free) sedan i våras och är frälst. Idag slog jag till på en lermask också; Pores be pure. Tvivlar inte på att den kommer att göra vad den ska, den heller.


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos