måndag 22 augusti 2011

Ytterligare några steg närmare Drömlägenheten... och Hollywood!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:26
Måndagsmorgon-frukost; kollar inredningstidningar.
Idag fick vi papper från bostadsrättsförmedlingen och vi postade våra kontrakt för att säga upp den här lägenheten. Ihhhp!
Så på torsdag när vi betalar räkningar och föreningsavgiften går in på deras konto så är vi officiellt med i HSB och föreningen Haren. Ohhhjäääh. Festligt värre. Skuttskutt. Och allt sånt. Kändes märkligt att lägga de där kontrakten på lådan också. Märkligt på ett bra sätt. Som om det sakta men säkert börjar sjunka in nu att jag, prinsen och våra lurviga bebisar kommer bo i Drömlägenheten till 1:a advent. Årets första mugg med glögg kommer att kokas där! Hihihihooo.

Kollade ni på Hollywoodfruarna? Jag bytte arbetstid så att jag inte missade premiären. ;D
Guuuuud vad jag avskyr a) Agnes Nicole´s vidriga "vän" som försöker sno hennes hund (och verkar allmänt dum i huvudet) och b) Gunilla. New York-fru-Gunilla som nu blivit Hollywoodfru-Gunilla. WHY? Utöver att vara allmänt outhärdlig så blir jag mest arg på henne för att hon snor sändningstid från de andra.
Fast det måste medges att det är roligt att hon är så... ILLUSIONAL? Är det ordet jag söker? Vad är den svenska motsvarigheten? Hon verkar ju på allvar inte ha något som helst grepp om verkligheten, för att inte tala om självkännedom.
Näää, ge mig MER Montazami, Adrian och Winter, I say. Hahah. Härligt att de är tillbaka i rutan iaf. Det är en skön höstvibe på det. Jag har Filip & Fredrik på i bakgrunden nu också, bara att höra deras röster känns tryggt... (:

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos