onsdag 10 augusti 2011

PAJ åh paj åh paaaaj

vid tangenterna: Jessica kl. 15:08
Det enda jag vill äta just nu är paj. Paj, paj, paj. I olika former och smaker, men helst med västerbottenost i. Och spenat. Tobbe är dock hemskt trött på spenat så jag får inte ha det i allt jag lagar längre, för tillfället. Wäääääh. Vi gjorde paj i söndags. En STOR en så att vi båda hade lunch till i förrgår. Därför är jag rädd att Tobbe inte kommer vilja gå med på mitt förslag att äta... paj? Idag? Det vore väl... gott?

Annars har jag funderat på crepes. Fast jag orkar inte stå och göra själva pannkakorna. Kan man inte göra våffelcrepes??

2 kommentarer :

Jenny on 10 augusti 2011 kl. 22:29 sa...

Man kan köpa färdiga pannkakor!

Jessica on 11 augusti 2011 kl. 16:13 sa...

Ja, jag tänkte på det också. Men idag gör jag någon tortilla-variant på crepes istället, haha! :)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos