onsdag 3 augusti 2011

Den där jävla hundraåringen.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:27
Hela sommaren har jag tragglat med "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Eller nåja, det ska medges att jag inte läst så mycket som jag brukar den här sommaren - jag har hållit mig sysselsatt med annat. Förra sommaren isolerade jag mig ju med Harry Potter vissa dagar:D
Men JESUS vad seg denna bok var i starten. Åtminstone om man som jag bara läste lite i taget. Nu har jag dock kommit igång med den, är ganska exakt i mitten nu och börjar nästan skämmas över hur jag missunnat den gamla herren hela sommaren. För det händer onekligen saker! 
Med andra ord ska jag försöka plöja klart den inom en snar framtid. Jag har dessutom en hög andra böcker fyndade på loppis och i diverse pocketlådor på stormarknader som ligger och väntar:)

Nu är det läggdags för den här nissen. Bara imorgon 5-14 kvar, sedan blir det helgmyyyys. Yaaay!
GONATT!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos